7 Juli

Hej allihopa!
Josefine här, fan vad duktig jag är som har skrivit två dagar i rad! Haha som Lollo säkert redan har berättat så e jag inte sådär super bra på att uppdatera, men jag tänker iallafall skriva minst ett inlägg varje dag. Vi får se hur länge det håller i sig.

Kom precis hem från stallet, och jag känner mig trött. Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen så jag kunde inte äta frukost, dessutom skulle jag ändå inte hinna. Jag hade försovit mig, jag förstår inte vad det är för fel på mig men jag har verkligen svårt attt komma upp på morgonen. Så fort jag hade borstat tänderna (ja jag borstar tänderna även om jag inte ha ätit på morgonen) så stjutsade mamma ut mig till stallet. Jag hjälper nämligen till med två privathästar på fritiden, Sir William och Triviant. Idag fick jag följa med när ägaren skulle träna Triviant och då fick jag rida William samtidigt. Det var jätte kul, och jag märker att jag har blivit bättre sen jag började sköta hästarna. Men mest tycker jag att jag har utvecklats på marken med hästarna, det är så stor skillnad på privathästar mot ridskolehästar. Jag är verkligen jätte glad för att jag har fått den här chansen att få hjälpa till med så fina hästar!

Snart åker dom, Fanny, Fred och Cissi på språkresa. Det kommer att bli tomt utan er! Vad ska vi göra här i Borlänge när ni reser bort? Borlänge måste vara världens tråkigaste plats i hela Sverige, seriöst!? Det finns verkligen inget att göra här, det enda som är kul här är Peace and Love, och det är en gång om året! Någon gång ska jag fan flytta härifrån, jag orkar fan inte vara var här i all evighet. Men vart? Stockholm känns lockande på nått sätt, samtidgt vill jag till Skåne igen, det var så himla fint där! Vi får se hur det blir, först måste jag gå ut gymnasiet. Jag fick papper från Soltorg. Det stod något om någon mattekurs, veckan precis innan skolan ska börja. Och det tycker så klart min mamma är jättebra, hrm vi får väl se hur det blir med den saken, ska höra med dom andra, ska Fanny och Fred gå då tvingar jag mig dit.. Men annars nej fan det pallar jag inte!

Aja ska dra nu, ha det bra allihopa!


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0