↓ words from LÖJS↓

ja hej, då sitter man här igen och bloggar, ord från hjärtat med zero läsare hehe vilket liv va?
Tänkte bara säga att jag har spelat in en video och kommer alltså så fort jag hittar adaptern lägga in det här på bloggen,
vårat allra första video inlägg, tänka sig va?
jag måste bara förvarna alla att det kommer låta mycket mesigt hehe, hatar att se mig själv på kort och höra min röst så.
Och som jag säger i videon så får ni väl skratta lite åt min fina dalmåls dialekt också, fniss.
Jag tycker personligen inte att jag pratar så värst mycket dalmål men det tycker väl domsom inte är härifrån, såklart.
nej just ja fan vi har ju knappt några läsare höhö.
Aothc vilket lustig liten kurre jag är, mjau kurre kurre.

...........
Okej jag borde verkligen sova nu, verkligen.

Så jag tar tag i saken, släcker lampan och sluter mina kära ögonlock som den knasboll jag är.
Jag är en knasboll minsann, ohja.
En knasboll med världens bästa, eller som alla andra tycker världens kassaste humor,
men that's who i am bitches, learn!
Nej jag ska nog faktiskt sova nu, jag borde.
men nej jag orkar ju fan inte?

ses i morgon.

/you love me
LÖJS♥

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0