hallonpaj hemma hos duvetvem

igår när jag fick finbesök av underbara emma och caroline så bakade JAG LOUISE en underbart god paj, med mycket socker i som passar oss sockersöta töser alldeles utmärkt faktiskt, och hittills har vi klarat oss fint från tandtroll.
Pajen var jätte god, men det är väl klart, allting jag tillverkar blir ju alltid bra, vad annars?
Ni får ett par tråkiga bilder på paj och vänner, men det är bättre än en vit bakgrund ständigt ja.
Hoppas att ni är ashungriga nu så att ni frestas ritkigt hårt av min delikatess paj, mja.









(emma dränkte min pajbit i vaniljsås, mmm yummie)


Komentera ♥
Postat av: emma

TABORT BILDEN NU! seriöst -.-

2009-07-13 @ 01:21:35

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0