→ 13.00

Tja, Lollo som skriver igen. Vem annars?
Jag vaknade för kanske en halv timme sedan eller något sådant?
Fanny ringde och väckte mig och tvingade upp mig, jag har sovit bort halva dagen idag igen, typiskt mig haha.
Men om ett tag ska jag ta min svarta kärringhonda och cykla ner till sportfältet för att möta upp tjejerna, fanny, fredrika och carrot! Sedan kommer jens med tåget tror jag och då ska vi möta upp honom och gå runt där på sportfältet, det är dalecarlia cup denna vecka, en cup då det kommer massa fotbollslag från hela sverige och till och med olika delar av världen för att spela fotboll, det är faktiskt ganska så trevligt att gå omkring där och strosa :)
sen efteråt kanske vi hittar på något också, vi får se vad som händer.
Nu ska jag ta och börja klä på mig och fixa mig lite osv.
Uppdaterar väl senare eftersom att ingen annan verkar göra de hehe.
puss /lollo.

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0