→ smack that!

Update från: Lojs. 00.57

Tja, tja, tja.
Natten är ung, jomen visst!
Jag har sagt för länge att jag ska se på film och äta godis, myskväll i all ensamhet.
What else to do?
Orkar inte sova, plus att jag ju har bestämt mig för att sova bort hela regninga dagen som väntar mig i morgon,
men justja den planen sprack ju eftersom att mina systrar Sara och Annakarin ska ut och partaja i morgon och Sara bad mig att locka hennes hår, klart jag ställer upp, hon fixade ju min balfrilla plus att hon typ jämt klipper mig också, wonderfull, och så ska hon låna mina vita skor, om det var såna hon menade.
anyway dom kommer hit runt två, så jag får väl sova tills dess iallafall, hehe.
Känner för en slapp dag.
Nu ska jag pallra mig genom spökkorridoren här,

på tal om den, här på övervåningen så är det tre rum, plus badrum, och jag måste gå en pytteliten bit från mitt rum för att komma till badrummet, och under den senaste tiden när det är mörkt så får jag världens obehagligaste känsla, känns som att någon är bakom mig eller i närheten av mig vart jag än står, just i korridoren mellan rummet och badrummet,
och det är alltså så jäkla obehagligt att jag då tvingar min brorsa att ställa sig vid mitt rum och öppna sin dörr så det blir lite ljusare, det är skit scary alltså helt seriöst :O
Nu ska jag tvinha min bror att ställa sig där igen, hehe.


Godnatt everyone!
/You love me♥


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0