♥ ♥ sunny day ♥

det är soligt, det är varmt hot hot hot hot, och plötsligt känns det som att livet leker igen! Puss på det säger jag bara!
och jag har gått upp i tid idag, och jag har gjort saker under dagen som jag blir glad av, för man blir verkligen inte glad av att bara ligga hemma och stirra in i vita väggar, så som jag gjorde igår, en hemsk dag.
Idag har jag hälsat på min mormor, haft picknick med elin, och spenderat kvällen tillsammans med sjukaste Caroline,
vi har utnyttjat våran galna humor och spelat in en minst sagt sjuuk video, hehe. den visar bara hur omogna vi faktiskt är, haha.
men ja, min dag har varit bra idag, det känns bra och mitt humör är än så länge på topp, tipp topp.
pösssss.

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0