Booring like usually.

hej hjärtegullisar!

Louise som talar och jag tänkte bara skriva ett litet inlägg som nog inte kommer vara så jäkla litet när jag är färdig med det, hehe sorry. Jag tänkte bara skriva här så som sagt eftersom att jag är så fucking jävla uttråkad igen.
Varenda dag ända sedan jag kom hem från skåne, en suverän vecka med brudarna! Så har jag inte gjort något jävla vettigt över huvudtaget, jag har umgåtts med Josefine och Caroline, det är ju såklart vettigt men VI har inte gjort något vettigt alls, ingenting och det börjar faktiskt bli riktigt riktigt tråkigt nu alltså, det är inte roligt längre!
jag känner hur jag mer och mer, sakta men så jävla säkert drivs till vansinne för varenda simpla dag som rullar förbi.
Och vad vi än gör, så är det bara roligt i några minuter, sedan slutar det med att man sitter och glor för sig själv igen.
Så här är det, varenda dag som sagt. Varje dag är tamefan lika meningslös. Vi kommer fan inte på något vi kan göra förutom att bara sitta hemma och stirra in i väggen och fundera på vad vi kan göra.
och inte fasen verkar det bli något bättre väder i den här trista stan heller, bara massa regn och mln hela tiden som gör staden till ännu mer grå än vad den redan är, förlåt om jag klagar men jag är bara så galet jävla less.
Vad gör vi med våra liv egentligen? Vi borde lära oss leva livet och kunna ha kul, men ingenting händer ju seriöst!


Komentera ♥
Postat av: REBECKQ

kul att 5 st delar blogg haha :D

2009-07-14 @ 23:42:42
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej vad bra :) jodå det är bara bra :)

vad gör du/ni för kul då? :)

2009-07-14 @ 23:56:16
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0