♦ Alive?

Jag har inte hört ett ord från varken Caroline eller Josefine idag.
Lever ni?

Förövrigt så har jag nog haft världens tråkigaste bild idag, ärligt talat.
vad har jag gjort egentligen?
Det började med att jag som sagt var gick upp strax efter 13.00 och åt ett par makaroner och en totalt smaklös macka.
sedan satt jag mig stirrande framför datoren, en sann vän och satt ett par timmar i följd av att jag var så arg så jag kröp ner i sängen och la mig under täcket och tjurade och somnade.
vaknade av att jag svettades floder ungefär, mysigt...
sedan tog jag mig samman, klädde på mig, läste några rader ur den tredje twiligt boken, känner att jag börjar komma igång nu med den efter lång tids väntande hehe.
sedan gick jag upp och käkade ganska många mackor och sedan tog jag och mamma en skön promenad, vädret är härligt iallafall, det var skönt.

Komentera ♥
Postat av: jenny

*sv; blondies have moore fun ;)*

2009-07-16 @ 21:51:07
URL: http://kidabouche.blogg.se/
Postat av: janeliia

collt att ha bloggen så tsm !



Ett måste att kolla in min (;



WWW.JEEENNIIIE.BLOGG.SE

2009-07-17 @ 10:55:23
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0