Friends

Hej på er läsare!
Louise här igen då, nattmänniskan herself hehe.

Jag sitter då här vid datorn och lyssnar på en gammal goding med friends, kommer ni ihåg dom?
Jag lyssnar på just friends också, vi är vänner nananana..
Då kan jag inte låta bli att tänka på mina vänner, och att sommaren snart är slut och att vi faktiskt kommer att gå olika vägar här i livet, vi kommer inte att gå på samma skola längre.
Jag har gått på samma skola som caroline i tre år, och i samma klass som fredrika och fanny i sex år, från lekis till sexan, med josefine har jag gått cirka 7.5 år i samma klass med, för att hon i mitten utav åttan bytte till min klass.
Nu kommer jag och Caroline förhoppningsvis komma i samma klass eftersom att vi har valt samma linje på samma skola osv, annars byter vi i värsta fall om vi nu inte skulle komma i samma klass alltså.
fredrika kommer gå tvär på en annan skola än oss, medans josefine och fanny kommer gå teknik på samma skola som fredrika, så på något vis kan vi nog hålla kontakten förhoppningsvis.
Det är så lätt att säga att vi håller kontakten, det har jag varit med om några gånger förut, man säger att man ska hålla kontakten med någon även fast personen har flyttat längre bort, hur länge håller det?
Inte alls länge tyvärr.
Och som sagt, sommaren är slut om ett par veckor och en ny skola väntar en, med en ny klass och nya vänner, det är lika för oss allihopa, alla är lika spända och nervösa, något som hör till helt enkelt.
Jag är rädd, rädd för att misslyckas när jag börjar på gymnasiet, rädd för att inte få några nya vänner, och rädd för att mista dom bäst vänner jag redan har.
Jag har dom bästa vänner man kan få, vänner som alltid ställer upp och finns för mig i precis alla lägen.
Jag vet inte vad jag vore utan dom, jag vore ingenting alls.
För tack var det dom har jag kommit långt i mitt liv, det är dom jag vaknar upp för varje morgon och känner att det finns anledningar till att leva, det är dom som gör mig lycklig från dag ut och dag in.
Ett liv utan dom är som inget liv alls.
Jag hoppas att vi håller kontakten och är vänner föralltid, och att vi åker utomlands tillsammans efter studenten,
skvallrar och drar ut på krogen om två år då vi är arton, låter våra barn leka med varandra och bli bästa vänner.
Jag vill föralltid vara eran vän, och jag hoppas inte att detta är våran sista sommar tillsammans.
Allting kommer att förändras efter den här sommaren, men så länge jag har er vid min sida så klarar jag mig.
Jag älskar er, glöm aldrig det okej?
♥Fredrika, Caroline, Emma, Josefine, Fanny, Elin♥



/louise, lojs, lollo.


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0