‹ bad update..

Tjenis, Lojs här.
Ursäktar mig OCH OSS ANDRA för en väldigt bad update, inget alls igår, men det finns en anledning till det iallafall, jao.
DET ÅSKADE, DET BLIXTRADE = ingen dator = VERY IMPORTANT.
Då vet ni, det var min ursäkt,, alltid finns det någon hehe.

Nej men helt serri, jag blir tokig, vädret är bara pyttelite bättre idag liksom, kan de aldrig bli hott ute igen eller?
lika hott som det var under P&L men ännu hottare, åh jag saknar fan P&L och allt folk som man träffade, det var så gräjt! Och nu är det staden så empty att man kan ruttna, DC folket har dragit sig hemåt igen och såklart alla P&Lare också då va, jomen P&L var ju ändå för två veckor sedan jomenvesst, för två veckor fick man skruva ur och i nya glödlampor, inte så gräjt nä, men vi fixade det med våra egna händer, jag, jossie och tommytiger, och kul hade vi faktiskt, trots värmen och arbetet, vi fick på övertid men vi slapp ju jobba dag2 så hallå? dont you complain thanks.
Nej vi klagade bara när det var typ 6 timmar kvar och vio bara hade förbrukat en timme, det var vårat klagomål, och vi kalgasde lite över att svettet rann, men vi hade det annars göörtrevligt bland blad och manslemmar, hur kul låter inte de va? puss.

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0