‹‹‹

Amen tjena!
Lojs här, who else?

Idag väcktes jag klockan elva av en retsam fredrika på andra sidan luren,
jag tvingade upp mig själv och slängde i mig frukost, dunkade musik, gick runt i huset och hade allmänt tråkigt.
Sen kom lilla retstickan och jag klädde på mig till vanliga kläder sedan rullade vi ner på en cykel mot stan för att möta upp johannes och jens -direkt från leksand.
På vägen till stationen mötte vi på Fanny och ett obekant ansikte, vid namn Tobias.
En snubbe som hon hade stött på under några tillfällen vid P&L, jo där träffar man folk minsann.
Han var trevlig kille och vi stod och pratade med dom sedan kom Jens och Johannes då drog dom andra vidare och vi andra drog vidare mot kupolen där vi strosade runt och mötte sedan upp carrot.
Efter ett tags vandrande på kupolen satte vi oss på donken en stund och hörde på när ett fjortisgäng fick en halv liten utskällning för att dom petade skinn vilket då gjorde att hon som skällde tappade aptiten hehe, lite kul var det.
Sen bestämde vi oss för att bowla så det gjorde vi, och mötte upp fanny.
Så vi bowlade, och bowlade, och bowlade tills vi alla inte orkade mer.
Jag vet inte hur det gick för dom andra, men det fick iallafall bättre för dom än hur det gick för mig hehe.
Jag förlorade förstås ;)
Men vi hade kul iallafall. :)

nu ska jag snart skriva igen i guesss...


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0