¹ ² ³ på det fjärde..

Godmorgon allihopa!
eller ska jag säga, god eftermiddag?


Klockan är 13.54 och jag har sovit bort halva dagen, igen.
men varför vakna tidigt när man inte missar någon fin dag ändå?
utanför mitt fönster kan jag höra hur regnet verkligen piskar ner på taket, det bara öser ner vilket inte är speciellt trevligt, nu jar det regnat några dagar här och jag tycker att solen kan ta och titta fram snart igen för jag orkar inte med att det ska regna jämt och ständigt nu, vi hade ju nyss toppen väder ju, vart tog det vägen? Jag blir så matt, jag suckar..

Jag ska snart knalla ner och käka lite, frukost hehe?
Mamma håller på och lagar mat just nu, korv och pasta ofcourse, frukost eller lunch?
Kalla det vad ni vill kalla, maybe brunch hehe.
Nej nu ropade min kära moder när man talar om trollen, så ja plikten kallar!
Cya!

/you love me


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0