™LOJS IS TALKING

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej..
Oh kul liv jag har va, Lojs här som säkert kan gissa på den väldigt anonyma rubriken som jag så vackert skrivit med mina egna händer, på det svarta mjuka underbara tangentbordet som jag äger, det äger endast för att jag har rört det ja.

Annars då? börjar fundera över mitt liv, jag som suttit hemma och inte gjort ett skit, dag ut och dag in, detta börjar gå mig på nerverna och jag känner att jag sakta men säkert börjar få ett freaky vansinnighetsutbrott
VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MITT BOOOOOORING LIV?
Det brukar ju rocka fett, det brukar äga, jag brukar äga, jag brukar vara bäst, vad är det här liksom?
Jag måste göra något nu innan jag blir helt crazy, för det kommer jag bli om jag inte får näsan ur vädret och tar mig till att göra något, ja vad som helst. Jag pallar inte vara hemma i mitt ännu tråkigare hem där alla bara gnäller på en hela tiden, hur kul är det då? inte speciellt kul nej, fuckers fan va sur jag blir.
Åh jag har inte gjort ett jävla crap idag, inget alls förutom att se på ice age3 som är bäst, och setat vid datorn flera timmar i sträck som jag tro det eller ej börjar tröttna på mer och mer, eller tröttna på är väl att ta i, men ni fattar.
Ingenting att göra=flera timmars tid vid datorn=ont i huvudet=yr i huvudet.
mmmm, just gräääjt huh?
Jag måste göra något, jag måste jag måste jag blir galen här AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0