• 00:11.


hej gullungar!
Vad gör ni, är ni vakna?
Jag kan inte sova, fastän klockan är mycket, typsikt mig..
Igår försökte jag lägga mig i tid men låg då istället och verkligen inte kunde somna på jätte länge!
Och det resulterar då i att jag sover bort halva dagarna, men nu har det i och för sig inte gjort så speciellt mycket eftersom att det ändå har regnat under flera dagar i streck här i Borlänge, men på tal om regnet så har vi faktiskt äntligen haft solsken under dagen som varit, förväntade mig inte alls att det skulle vara så pass varmt som det faktiskt var när jag gick ut för att bli upphämtad av Caroline.
Jag och Carline har bokat varandra hela veckan, så vi får se vad vi hittar på för skoj!
Vi tänkte iallafall träffa Elin under någon dag i veckan, och på tal om henne så ska vi faktiskt följa med henne ut till hennes sommarstuga redan nästa vecka, på söndag tror jag så det kommer bli några dagars uppehåll på bloggen för oss, men lugn ba lugn, vi kommer tillbaka så fort vi är hemma och har tillgång till dator!
Idag såg jag när jag kikade i våran blogg, att Fanny hade uppdaterat direkt från frankrike vilket jag tyckte var superkul att läsa och hoppas det blir fler inlägg från både hon och Fredrika som ännu inte har uppdaterat.
(för er som inte vet så är fredrika och fanny på språkresa i Frankrike och Barcelona)
Ja som sagt så hoppas jag då att båda kommer uppdatera ofta när dom befinner sig där så pass länge, tre veckor ska dom vara där, på onsdag har dom varit borta en vecka och det börjar bli lite halvtomt här utan dom, jag vet inte men vi hittar på mer att göra tillsammans med dom, om ni förstår?

Vi har besöksrekord i våran blogg under dagen förresten, hela hundra besökare!
Vilket vi tycker är superkul eftersom att vi startade den här bloggen för ungefär en vecka sedan hehe.
Men det är jätte kul att ni läser och vi hoppas naturligtvis att ni fortsätter läsa, och följa våran blogg!
Snälla och roliga komentarer uppskattas också väldigt mycket såklart!
Som sagt, fortsätt läs vår blogg och håll utkik efter tävlingar och andra roliga saker som kommer inom kort!
Hoppas att eran dag har varit amazin allihopa!
massa kramar från Louise! ♥

Komentera ♥
Postat av: Caroline Andersson

ne dom har väl inte de :D

2009-07-14 @ 00:23:22
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: a





yessziir ni har rätt - det är störande reklam!



2009-07-14 @ 00:24:46
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Haha ja det märks =) men en blogg utan bilder är ingen bra blogg!

2009-07-14 @ 00:46:15
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0