♣ Mumsar och mumsar.

Lojs här, who else?

Deppar lite smått över regnet, eller ganska mycket över regnet faktiskt också för den delen.
Men men, varför klaga? Jag har ju faktiskt mitt godis till hands här, som jag just nu under detta tillfälle sitter och mumsar för fullt på, smakar smaskens, aa underbart!!!!!!!
Snart ska jag gå in till mitt rum och kolla på film, jag och mitt godis som försvinner allt mer, wööps.

/you love me.


Komentera ♥
Postat av: Louise :)

haha tack :) !

jora det är bra, börjar bli lite små förkyld . . . men de är bara ligga hemma o kolla på film så blir man bra (a) ;D

kram

2009-07-09 @ 22:51:38
URL: http://louloo.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0