♣ Om moi, Lojs!

Hej everyone! Lojs som skriver här igen, för 78452266598556117895e gången :)
Anyway, eftersom att jag inte har något bättre för mig eftersom att jag inte pallar att gå och lägga mig än så tänkte jag berätta lite om mig själv, det ska ni tycka är skit kul, JAAAAAAAAAAAA FAN VA NICE! , mmm så ska de låta!

Louise, Lollo,Lojs,röskinnet.. (kärt barn har många namn)
Jag är en sprallig bryyyd på 16 härliga år, bor i Borlänge, hjärtat av dalarna ♥
jag har bott i samma hus under hela min livstid, tänka sig va?
Jag älskar att skratta åt mig själv och min extremt sjuka humor, mm finns inge bättre!
och självklart så älskar jag att umgås med mina härliga vänner och partaa all night long också,
livet är bäst när det leker, hehe.
Jag har en tvillingbror, hans namn är Jesper och vi är INTE LIKA ALLS! det ska alla lära sig, punkt.
Och sen så har jag fyra syskon till också, två halvsystrar (vi har bara samma pappa), plus två storebröder (samma mamma, och samma pappa)
Alla mina syskon heter (kör på storleksordning)
Anna-karin, Sara, Niclas, Marcus, Jesper.
Och jag är även moster till tre gullepluttar,
 Anna-Karins barn, Neo och Liam
Och Saras som heter Måns.
Neo 5, Liam 2(snart 3), Måns 1.

När jag skulle fylla 15 år fick jag två gerbiler (ökenmöss) av mamma och pappa och blev mycket glad, en söthög som är kolafärgad och döptes till Melker, hans bror var grå och såg ut som en riktig Sylvester som han sedan fick heta.
I Juli samma år skaffade jag och min bror två gerbilhonor, en kolafärgad ögonsten med namn Agnes, hennes syster heter Sally.
Efter många parnings försök fick Sally&Sylvester till det och fyra veckor senare (en vecka innan jul) var Sally smällfet och denne dagen kom hon ut smal, jag upptäckte sedan en massa pip från den lilla grottan och där låg fem nyfödda gerbilbebisar.
Det var så fint att se hur de små liven utvecklades.
Fyra hanar, en hona.
En gerbil bebis utvecklades dock väldigt sent, vi trodde att han skulle dö så liten som han var, men försökte på alla vis rädda hans liv, och idag lever han med sin mamma Sally, Moster Agnes och syster Kiara, han är utvecklingsstörd och är mycket mindre än alla, lillpluppen.
När ungarna var cirka sju veckor gamla fick de flytta in hos deras pappa Sylvester samt farbror Melker.
men efter ett par dagar blev Sylvester seg, tappade vikt och orkade inte göra mycket alls.
En dag slogs hans ena öga igen och han låg bara stilla.
Nästa dag var båda hans små ögon stängda och han var helt slut, det syntes att han mådde dåligt och led.
Jag höll honom länge den kvällen.
Morgonen där på hittade jag honom, livlös i buren.
Älskade Sylvester♥


Idag mår alla gerbiler bra, Melker är en gammal man men han lider inte för det, istället leker han dygnet runt med sina brorssöner, sötnosen.
Alla har blivit stora, utom Lillen såklart.
Lillen bits, och är elak.
Men så oemotståndligt söt, och bor med honor.
(nej han kan inte para sig)

Okej det blev många rader om mitt kortfattade liv hehe.
Ni har fått lite fakta om mig nu hoppas jag om ni ens orkade läsa allting haha.
Whatever det var ju lite iaf.
Snart jävlar ska vi komma igång med denna blogg.

puss


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0