© by lojs

too late for godnight, huh?

Här sitter jag, Louise med ännu en uppdatering till folket, vad gör jag annars?
Lyssnar på underbara underbara Stolen, en otroligt vacker låt med dashboard confessional.
Jag tänkte att jag skulle pallra mig till badrummet och borsta tänderna, byta om till en mysig natt dress och sedan krypa ner till en kall säng, så skönt!
Jag har alltid fönstret öppet så mycket som det går, samt dörren stängd för att på så vis få rummet säng, det finns inget bättre än att krypa ner till en kall säng och lägga huvudet på kudden där, och mysa för sig själv, så skönt!
Jag älskar min säng, jag tänker aldrig lämna den, haha.
Nejdå, ibland måste jag ju, men det är oftst inte frivilligt, eller hur mina kära vänner? Nix.
Om jag skall vara exakt nu så är det faktiskt så att det är en ny dag, jomen visst! Klockan är 01.50 så nu får jag hoppas att mor min inte läsr detta inlägg och bustar mig igen för att jag sitter sent på nätterna vid datorn, det gillar inte mina kära päron inte, nej.
På tal om päronen så ska dom bege sig till Leksand på Lördag och se på Benny Anderssons orkester i gropen där, så då kommer nog antagligen Carrot och Emma hit för film och myskväll, fast det kanske jag redan har sagt? Antagligen.
Synd bara att inte Josefine också kan joina oss då, hon ska nämligen på bröllop hihi, Åke och hans man. Sweet!
Men vi får väl ha det så kul utan henne ändå!
Jaja jag ska sova, snart..

/You love me.


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0