♦ Godnatt!

Jag har skrivit många rader om mig själv och mina djur framförallt.
Wöööps!

men nu orkar jag helt seriöst inte sitta här längre,
jag får ont i röva och kramp i händerna fosho.
Musiken dunkar svagt i de vitfärgade högtalarna,
jag börjar få värk i nacken.
I morgon ska jag träffa lite folk förhoppningsvis, i'll be great!
Nu är klockan är mycket, och det är dags för Lojs att krypa ner till kojs, rolig jag var nu då hehe.
Japp, Lojs som uppdaterar igen för 8799548884488858888445569774985e gången ;)
Jag hoppas att tvillingarna kommer uppdatera när dom är där borta på andra sidan jorden, ja det hoppas jag.
Nu ska jag ladda min mobil och sova sött.
Hoppas ni också kommer sova sött,
GODNATT ♥





Komentera ♥
Postat av: Sassih

sv: haha, kan inget annat än att hålla med dig ;P undra om det är så svårt för personalen att öppna en kassa till när det typ är 30 meters lång kö i varje jävla kassa? o.o x]



resten av dagen blev bättre (a') <3



vg? :) <3

2009-07-07 @ 09:50:14
URL: http://sassih.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0