♦ i väntan..

TJA EVERYONE!!
Lojs här igen, jag som ställer upp och kör lite updates när INGEN annan verkar göra det.
Nej men tvillingarna är bortresta och Josefine är också borta, det är bara carro och jag som är kvar just nu, så det blir väl jag som får uppdatera då, men det lider ni väl inte av? no way:)
Just nu är jag ny duschad och fressshhhhii like ususally, men lite extra hott.
Just nu ja, mm så var det. JUst nu sitter jag och väntar på att carrot ska komma förbi och hämta upp mig sedan ska vi dra vidare hem till henne, vi får se vad vi hittar på för bus idag, antagligen ingenting speciellt eftersom att borlänge är så booooooring att man kan dö, better of dead som sagt ja.
Nu ske jag slå en pling till min fader och be honom snällt om skjuts hem mot kvällen, så att jag slipper åka buss hem själv i kriminella borlänge, OH NO!

Adios amigos

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0