♥ Barcelona

Fredrika här :) Jag tänkte att det var dags för mig att dyka upp nu. Ni kommer nämnligen inte se så mycket av mig de kommande veckorna.  För jag ska ta med mig min kompis Cecilia och min kompis Alexander och lämna Sverige för varmare marker. Vi åker till Barcelona på språkresa imorgon, och blir borta i tre veckor.  Visst låter det jättekul? Och det vet jkag att det är också, för jag var på språkresa förra året, på en ö utanföer England, Isle of Wight. Men - med risk att låta som den mest bortskämda ungen - erkänner jag att jag inte vill åka egentligen. Egentligen vill jag helst stanna i Sverige, kallt och tråkigt - jag bryr mig inte. För det känns inte som att jag kommer att klara att vara borta i tre veckor. Jag kommer att sakna mina vänner, mina underbara fiveplus :) ♥. 1 vecka skulle jag klara, och kanske t.o.m. två. Men TRE veckor! Det är lång tid! 

Jag ska inte säga att det kommer att bli hemskt, för även om det känns som att det kommer att bli hemskt just nu, så kommer jag säkert hem om tre veckor och har haft jättekul :) Det gäller att tänka framåt! :)

Jag ska försöka att gå in på nåt internetcafé nån gång och uppdatera, annars kommer jag att skicka hem vykort, så att mina kära vänner kan uppdater åt mig :)

Önska mig en trevlig resa! :)

ADIOS AMIGOS!♥






Bild på mig, så ni känner igen mig om ni också råkar vara i Barcelona :)

Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0