♥Skåne dag 1, 30 juni, 00:13

Som ni redan vet som var vi alla fem tjejer till skåne under några dagar. När vi var där så bestämde vi oss för att starta en blogg tillsammans, och jag under första dagen började skriva mitt första inlägg eller snarare som en dagbok, och nu tänkte jag dela med mig av den från Dag 1.

Skåne.. Skåne, jag älskar Skåne. Det är första gången som jag är här, det är så himla fint här. Jag vill verkligen inte åka hem.. Man kan se havet från det stora husets balkong. Men jag, Caroline, Fredrika, Louise och Fanny sover inte i det stora huset utan i lilla uthuset.


Fanny har satt på Lars Winnerbäck, och det låter inte bra om man säger så. Själklart tog hon med sig datorn till Skåne, men det är tur för mig för då kan jag passa på att ladda min ipod, som snart har helt slut på batteri. Det är inte min ipod egentligen utan min mammas och styvpappas, men jag fick låna den eftersom jag skulle rea så långt. Dessvärre var jag tvungen att lämmna kvar systemkameran, då jag sist andvände den var lite "oförsiktig".


Nu försöker Fanny få Lollo att ta sin astma medicin, hon verkar bara skylla på att hon inte orkar skölja munnen efteråt.

Idag har vi suttit i bilen hela dan, men när vi kom hit bjöds vi på ungskorv och potatis och till efterätt blev det jordgubbar med grädde. Mums, min första "riktiga" jordgubbar, innan har jag bara ätit djupfrysta euro shoppers jordgubbar.
Nej nu tänker jag kolla på carros bilder sen ska jag borsta tänderna. Godnatt!

Så skrev jag första dagen, skriver nog ett till inlägg från min andra dag i Skåne ikväll om jag får tid.


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0