♥Skåne dag 2, 1Juli, 22:47

Så nu var man hemma igen, har varit i stallet och träffat William, det var länge sen senast lite mer än två veckor. Först har jag jobbat på Peace and Love, sedan blev det Skåne direkt efter. När jag kom hem kände jag en obehaglig känsla i magen, hungern, jag var hungrig som ett svin. Så det blev en hamburgare, hemmagjord, en riktig brakar burgare om jag får säga det själv.. Bröd, tomat och gurka, 150g kött, ett stekt ägg, 150g kött igen + bröd. Jag tror att jag har en väldigt stor matsäck för jag kunde ha fått plats med mer efteråt, men jag höll mig. Nej nu ska jag skriva ner min anteckningar från dag 2 i Skåne.

Då var andra dag i Skåne över, och jag känner mig som en gris.. Jag har bränt mig idag, som tur så har man After Sun by CCS. Men jag är inte ensam om att ha blivit påverkad av solen. Lollo e röd om öronen, Fanny har bränt ryggen och en liten bit av "dekotaget". Fred har bränt ryggen precis som Carro. Själv har jag bränt allt möjligt bland annat på rumpan, eller ska jag säga skinkan? jag har nämligen fått smeknamnet "Grisen". Imorn ska min hud få vila så jag tänkte ta på mig en t-shirt och Fannys supersnygga midjehöga shorts.

Idag har vi varit på starnden halva dan och badat i havet, jag har bara sett en enda manet. Sedan framåt kvällen åkte vi in till torekov för att äta. Det blev en hamburgartallrik som tilllagades av en "charmig kille". Sedan blev det en bägare med glass, själv tog jag 2 kulor med lyxig choklad och nougat.
Just nu sitter resten av tjejerna och spelar Alias (som är askul!). Nej nu ska jag lyssna på musik, Keep Breathing av Ingrid Micaelsson.

Natti, Natti!



Jag och Lollo, jag har på mig Fannys midjehöga shorts!
Tänkte dela med mig av några bilder.

Från vänster, Lollo, Fred, jag,Carro, Fanny



haha måste bara ladda upp denna bild, kolla på Lollos axel.. hrm jag smöjde in hennes leverfläck, tydligen lite för mycket så att solskyddsfaktorn smetade ut sig, för hon fick en kanin på axeln. Behöver jag säga att hon inte blev så glad (eller det kankse syns på bilden?)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla runt lite, ni får ha det bra allihopa!

Komentera ♥
Postat av: emmygoodwin

JC herr ;)

2009-07-07 @ 00:04:33
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0