How good it can be!

Hej, Louise här igen!
Jag är uttråkad och funderar på om jag ska kolla på någon film om en stund eller något för jag känner mig själv och jag vet att jag inte kommer att kunna sova om jag lägger mig nu, jag vet att klockan är mycket men inte tillräckligt mycket, jag tror att min kropp vill vara vaken lika mycket som den får sömn, om ni förstår vad jag menar? Jag antar att jag inte är ensam om det heller precis, men ja, nej jag kan inte sova såhär ''tidigt'' hur mycket jag än försöker, så alltså är det ingen mening att ens försöka, därför är det nog bättre om jag tar och kollar på en film om en stund istället, för då vet jag att jag kommer bli trött efteråt och på det viset då kunna somna på nolltid, typ. Jag har hört att kolla på tv är der bästa sömnmedlet? Jag tror faktiskt att det kan stämma, det borde stämma då så himla många faktiskt somnar ifrån tvn, min pappa till exempel somnar ofta ifrån filmer när vi kollar på någon, men i och för sig så är han ju inte precis någon ungdom heller hehe, så jag kanske ska vara tyst. Nej men update snart igen! Pusspuss


Komentera ♥
Postat av: caroline

fy vad coolt att ha en blogg så många! hur funkar det? :) SJUKT härlig va den iallafall :)

2009-07-14 @ 01:04:12
URL: http://violaviktoriacaroline.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0