→ sommarlov

Tjenis, Louise som skriver här. Ovanligt? nja..
Jag tänkte bara skriva ett par rader, klockan är mycket och jag börjar känna mig rätt trött nu faktiskt.
Dolt under ytan visas på tvn, en film som jag tidigare sett tillsammans med fredrika,fanny,isac,emma och emil.
Jag gick hem själv den natten, en kall läskig vinternatt, mycket läskigt, speciellt efter en rysare som dolt under ytan.
Jag känner att jag inte har så mycket vettigt att säga, förutom att jag idag under söndagen sov till cirkus halv två och gjorde efter det inte ett dugg förutom att äta mat, duscha. sedan har jag endast spenderat timmarna framför datorn i följd av filmen i taket lyser stjärnorna, i följd av det sista avsnittet av oc säsong tre, avsnittet då Marissas tragiska död inträffar, och jag kan bara inte låta bli att fälla en tår, trots att jag mycket väl vet om att det inte är på riktigt, men det känns som att man känner alla i serien, då är det sorgligt när någon dör, så är det ju alltid i och för sig.
Nej, jag bara svamlar på, ber om ursäckt. Jag tänkte bara att vi skulle komma igång med denna blogg så det ser något bättre ut, att bero på komma igång med bloggen så fick vi denne galna idé borta i skåne att vi fem tillsammans skulle skapa en blogg som alla skulle skriva på och vara aktiva förhoppningsvis, men om jag känner mina tjejer bra så kommer det sluta med att jag blir den som uppdaterar mest och dagligen, jag vet nog hur det är...
caroline och josefine har båda bloggar utanför denna blogg precis som jag också har, vi alla tänkte att vi skulle vara lite aktiva på dom och båda tjejerna har pratat om flera gånger att nu jävlar ska vi bli aktiva, men dom har slutat efter ett par få inlägg båda två hihi. jag själv kan starta mina små bloggpauser, men dem varar aldrig längre än en vecka.
jag gillar att blogga med många läsare, gillar att skriva ut känslor i ord, på något vis kan allting kännas så mycket bättre då känner jag, ut med språket och dunka musik i högtalarna, underbar musik som väcker känslor, ja då kommer orden ut som utkastade brinnande bomber från ett fönster ungefär.
Okej jag svamlar om smått och gott, var det tänkt. Detta inlägg blev långt, sorry. Jag ville som sagt komma igång, hehe.
Nu har jag talat färdigt för stunden, jag hoppas över hela mitt hjärta att ni gillar våran blogg, när den har kommit igång på riktigt så att säga, och så hoppas jag även att ni alla får en god natt, och sover gott med söta små drömmar.
det var allt, tack för orden, meningarna, raderna.
/louise - klicka för att komma till min personliga blogg


Komentera ♥

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0