→ Tre långa veckor.

Snart är det dags, snart åker våra älsklings tvillingar flera mil ifrån oss, lämnar oss kvar i sverige, kvar i kalla regniga borlänge som bara blir allt mer tråkigare för var dag som går, kan de bli värre? nej det kan det inte.
vad ska jag, caroline och josefine göra utan er i tre veckor? Kan någon berätta vad vi ska göra i dessa veckor?
Fanny drar ifrån oss för att spendera tre härliga veckor i frankrike, hennes andra språkresa medans fredrika kör på spanien också andra språkresa.
Förra året begav båda sig till england i tre långa veckor, jag minns hur långa dom var.
Och när dom äntligen kommer hem igen så står det inte på förens skolan drar igång, och nu börjar vi gymnasiet, vi kommer gå skilda vägar allihopa, jag och carrot kommer hamna på samhällskunskap på hagagymnasiet medans dom andra har valt tvär och teknik på soltorgsgymnasiet, och jag ber för allt att vi kommer hålla ihop för alltid.
Ni betyder sjukt mycket för mig allihopa och jag vet helt seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan er, ni är dom finaste vännerna en människa kan få, så alltså har jag haft tur, att jag fann er.
Och jag tänker behålla er, livet skulle vara så fruktansvärt surt annars.
Vi kommer fixare, vi kommer hålla ihop. För det är äkta vänskap, och äkta vänner håller ihop, that's it.
Lämna mig aldrig okej? jag finns alltid för er!
Tack för att ni finns, fredrika,caroline,josefine,fanny!♥


Komentera ♥
Postat av: Fredrika

<333333

2009-07-07 @ 13:49:59
URL: http://fiveplus.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0