∑ Gästbloggning från Jesper.

Så det är alltså min tur att gästblogga den här gången. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva alls, men jag heter Jesper iallafall, ochdet är jag som är Lollos tvillingbror, och Lollo vet ni ju vem det är, för det är hon som har varit allra mest aktiv på senaste tiden som ni nog har märkt.

Som ni säkert vet, så var tjejerna till skåne förra veckan, och jag kan säga att det var extremt tyst  i huset när Lollo var borta!... Och dom hade ju väldigt tur med vädret också kan man ju säga, dom kom hem med världens bränna allihopa. Hemma här i Borlänge var det också bra väder, fast vi hade nåt som dom nere i Skåne inte hade, vi hade världens åskväder istället... ;)

Jag kommer inte på nåt mer vettigt att säga nu, så ni får ha det bra, bloggare! =P vem vet, kanske jag skriver nån gång igen framöver. ;)

Komentera ♥
Postat av: ++Caroline+++

SÖTT (Y)

2009-07-09 @ 13:15:57
URL: http://fiveplus.blogg.se/

Ut med språket bara!

Namn:
Stannar du?

E-post, (frivillig)

Skriv i din blogg, så vi hittar dig sen!

Ordet är ditt&;hearts:

Trackback
RSS 2.0